منم یه زمانی فکر می کردم چاق شدن سخته!
ارسال شده در: فوریه 28, 2019, توسط : نیک جذب
می خوام چاق بشم
این مطلب را به اشتراک بگذارید

چطور توانستم 8 کیلو وزنی که نمی دانم چرا از دست دادم را برگردانم؟

چطور دست از لاغر بودن برداشتم و به تناسب اندام رسیدم؟

چند وقت پیش عکس ­نوشته ای در صفحه اینستاگرام نیک جذب منتشر کردم که روی آن نوشته شده بود: کاش همه چیز به اندازه چاق شدن راحت بود!

دو کامنت مربوط به این مطلب منو به فکر فرو برد.

کامنت اول: درخواست فایل خودهیپنوتیزم چاقی بود. (من در آن مطلب تبلیغ فایل خود هیپنوتیزم لاغری نیک جذب را گذاشته بودم.)

کامنت دوم: نظری کاملا مخالف عکس نوشته داشتند و نوشته بودند: خیلیم سخته.

نظر این دوستان مرا به یاد وقتی انداخت که بعد از دو سال روی ترازو رفتم و متوجه شدم 11 کیلو از وزنم غیب شده و حسابی لاغر شدم.

فایل خود هیپنوتیزم جذب چاقی و تناسب اندام

وزن من در بیشتر عمرم بین 53 و 54 کیلو بود اما وزن ایده آلم 56 کیلوگرم بود. البته در دوران دانشجویی از آنجایی که بیشتر از اینکه غصه درسها را بخورم با دوستانم به تفریح و طبیعت گردی می­پرداختم از وزن رویاییم هم جلوتر رفتم و 60 کیلو شدم.

و بعد از دوران دانشگاه بیشتر و بیشتر با کامپیوترم سرگرم شدم و با آن کار می­کردم، تفریح می­کردم و عمرم را می­گذراندم. وقتی با کامپیوترم مشغول بودم به غذا اهمیت نمی­دادم از آنجایی که ساعات زیادی این کار را انجام می­دادم؛ وقت ناهار به عصرانه و عصرانه به شام تبدیل و صبحانه هم که حذف می­شد. کم کم احساس کردم لاغر شدم اما خوشحال بودم چون از 60 کیلو به 56 می رسیدم. یعنی همان وزن رویایی! با همین فکر دو سال را همینطور گذراندم و کاری برای جلوگیری از لاغر شدنم نکردم. اما روزی که ترازو خریدیم با حقیقت رو به رو شدم. برای تفریح خودم را وزن کردم اما اصلا خوشحال نشدم.

وزنم نه 56 کیلو بود نه 54 کیلو، 49 کیلوگرم بود و باعث شد که بگم: این دیگه خیلی بده.

با 161 سانتی متر قد و استخوان بندی متوسط، وزنم 49 کیلو بود! آره زیادی لاغر شدم.

این روزی بود که تصمیم گرفتم؛ چاق بشم و به وزن قبلی ام برگردم یا حداقل بهش نزدیک بشم. از اون موقع به بعد کارهایی رو انجام دادم که باعث شد 8 کیلو وزنم بیشتر بشه.

چه کارهایی انجام دادم و کدام یک موثر بود؟

1- سعی کردم بیشتر بخورم. حداقل غذایی که دوست داشتم را بیشتر می خوردم.
2- بد غذایی را ترک کردم و هر غذایی که بود را می خوردم. مثل قبل از غذایی که خوشم نمی آمد صرف نظر نمی کردم.
3- سعی کردم همیشه صبحانه بخورم.
4- کمی منظم تر غذا خوردم. این عادت که 4 بعد از ظهر ناهار بخورم یا اصلا نخورم را ترک کردم.
5- از عبارتهایی که مرا از غذایی که خوردم بیزار می کردند استفاده نکردم. برای مثال من بعد از هر وعده غذایی که می خوردم می گفتم: چقدر از سیری بدم میاد. این احساس واقعیم بود. در واقع زود سیر می شدم و از غذا لذت نمی بردم.
من این جمله را اینطور تغییر دادم: خدا رو شکر سیر شدم، چقدر احساس سیری خوبه.
و الان احساسم به غذا خیلی خیلی بهتر شده و اون احساس بیزاری بعد از غذا خوردن از بین رفت.
6- یه مدت بسیار کوتاه به باشگاه بدنسازی رفتم اما چون هیچ عشقی به این رشته نداشتم و فقط برای چاق شدن به باشگاه رفته بودم خیلی زود از خیرش گذشتم. فقط یک چیز را فهمیدم اینکه حجم غذایی که می خورم خیلی خیلی کم بود. چون برنامه غذایی که مربی برام نوشت 3 برابر چیزی بود که من می توانستم بخورم. پس یک تصمیم ساده گرفتم: غذای بیشتری بخورم و متنوع بخورم که اشتهایم زیاد شود.

با همه این کارهایی که انجام دادم وزنم بعد از 2 سال به 55 کیلو گرم رسید. البته دقیقا روزی که به این وزن رسیدم با اولین روز ماه رمضان یکی شد و بعد از یک ماه 2 کیلو کم کردم و بعدش وزنم بین 53 یا 54 ثابت موند و بالا نرفت.

بهترین راه حل برای چاق شدن بدون اینکه خودمان را با غذا خفه کنیم چیست؟

وقتی یه سال همینطور گذشت و وزنم ثابت موند کلا از فکر کردن به چاق شدن هم خسته شدم. به عددی که ترازو نشون میداد نگاه کردم و از ته دلم گفتم: اصلا همینطور هم خیلی خوبم این همون وزنیه که می­خوام.
و تغییر شروع شد؛ فرداش نیم کیلو وزنم بالا رفت!

مدت زیادی طول نکشید که وزنم 56 کیلو شد. به وزن دلخواهم رسیدم. دلم نمی‌خواست از این بیشتر بشه اما الان 57 کیلو هستم و به خاطر تناسب اندامم خدا رو شکر می‌کنم.

بهترین راه چاق شدن

کافیه همینطوری که هستین خودتون رو بپذیرید و تایید کنید.

تکرار کنید: با وجود اینکه وزنم … کیلوگرم است اما خودم رو عمیقا و کاملا می‌پذیرم و تایید می‌کنم.

وقتی به چاق شدن و لاغر بودن خود گیر ندهید، خود به خود چاق میشوید.

عادات غذایی خوبی که مرا به تناسب اندام رساند:

آهسته غذا خوردن و خوب جویدن هر لقمه.

با آرامش غذا خوردن و عجله نداشتن برای بلند شدن از سر سفره یا میز غذا.

باورهای خوبی که مرا به تناسب اندام رساندند:

همه غذاها خوب هستند و باید همه غذاها را خورد و برچسب مضر به آنها نزد. باید به چشم نعمت و برکت به غذا نگاه کرد نه چیزی که ممکن است به ما آسیب بزند.

هرچیزی دوست داری بخور و اعتدال رو رعایت کن. اینطوری سالم و متناسب می ­مونی.

برای کمک به دوستانی که می‌خواهند چاق شوند و به وزن دلخواهشان برسند
فایل خود هیپنوتیزم جذب چاقی و تناسب اندام آماده شده که با استفاده از لینک زیر میتوانید آن را تهیه کنید.

فایل خود هیپنوتیزم جذب چاقی و تناسب اندام
اندازه فایل: 19.7 مگابایت، مدت فایل: 21 دقیقه
قیمت: 34900 تومان


آموزش تصویری خرید آنلاین از نیک جذب

محصولی از: گروه تحقیقاتی نیک جذب



دوست داری لاغر بشی یا می خوای تا آخر عمرت به جای سلامتی، چربی ذخیره کنی؟ کلیک کن تا راه لاغری بدون ورزش و رژیم رو نشونت بدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code